Bu cür məhsulu yaradarkən istifadəçi üçün nəyin vacib olduğunu və lazımi hərəkətə ən rahat yolla istiqamətləndirilməsinidərindən anlamaq tələb olunur.
Əminik ki, rəqəmsal məhsulun uğurunun əsas meyarı istifadəçilərin problemlərini tez və asanlıqla həll etmək qabiliyyətidir.
Hədəf auditoriyasının ehtiyaclarını və davranışlarını dərindən təhlil edərək istifadəçilərin məhsulla necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu əyani şəkildə göstərən istifadəçi səyahət xəritəsi yaradırıq. Bu, istifadəçinin məhsuldan məmnunluğunu artırır.
Prototiplər veb-səhifələrin və ya saytların görünüşünü və funksionallığını əvvəlcədən nəzərdən keçirməyə imkan verən sxematik təsvirlərdir. Prototiplər bütün saytı yenidən qurmadan dəyişikliklər etməyə və daha yaxşı nəticələr əldə etməyə imkan verir.
Nəzəri təhlillə yanaşı, biz prototipdə istifadəçi davranış xəritəsini yoxlayaraq praktik sınaqlar keçiririk. Hər şey nəzərdə tutulduğu kimi işləyirsə, növbəti mərhələyə keçirik; əks halda, müəyyən edilmiş problemləri aradan qaldırırıq.
Biz hazır tarif paketləri təklif etmirik, çünki individual yanaşmaya üstünlük veririk. Qiymətlərimiz şəffaflıq və ədalətlilik prinsiplərinə uyğun olaraq işin həcmindən və layihənin mürəkkəbliyinən asılıdır.
İstəklərinizi müzakirə etmək və gözləntilərinizə tam cavab verən fərdi təklif almaq üçün bizimlə əlaqə saxlayın.