Pulunuza və vaxtınıza qənaət edin: sayt yaratmazdan əvvəl 10 vacib addım
Müasir biznes şəraitində gənc sahibkarlar sosial şəbəkələr vasitəsilə diqqət mərkəzində qalmaq üçün mübarizə apardıqları bir dövrdə şəxsi veb saytlarının olmasının da nə qədər güclü və önəmli faktor olmasını gözdən qaçırmasınlar. Hətta kiçik bizneslər üçün belə veb saytın mövcudluğu müştəri bazası və şirkətin imicinin möhkəmlənməsi üçün güclü stimul ola bilər.
Sayt nəyə lazımdır?
Müştəri bazasının genişləndirilməsi:
Saytın hazırlanması əhatə dairənizin genişləndirilməsi, günün istənilən saatında biznesinizin məhsulları və ya xidmətləri ilə bağlı sizin biznesə yeni müştərilər cəlb etməyə dəstək olur.
Etibarı və imicinizi gücləndirir:
Keyfiyyətli vebsayta sahib olmaq şirkət haqqında xoş təəssürat yaradır. Potensial müştərilər daha çox peşəkar və günümüzlə ayaqlaşan onlayn mövcudluğu olan təşkilatlara etibar edirlər.
Effektiv Satış və Marketinq:
Veb sayt məhsul və ya xidmətlərin effektiv şəkildə təşviqi üçün platforma təqdim edir. Siz veb sayt vasitəsilə hədəf auditoriyanıza çatmaq üçün məzmun marketinqi, SEO və sosial media kimi müxtəlif marketinq strategiyalarından istifadə edə bilərsiniz.
Proseslərin avtomatlaşdırılması:
Saytda sifarişlərin, ödənişlərin və müştərilərlə əlaqənin avtomatlaşdırılması imkanı biznes proseslərini asanlaşdırır, bu da müştərilərin və satışların həcminin artırılması zamanı xüsusilə vacib amildir.
Rəqabətə dözümlülük:
Müasir biznesdə veb-sayta sahib olmaq danılmaz rəqabət üstünlüyüdür. Rəqiblərinizin artıq uğurlu onlayn biznesləri ola bilər və internetdə mövcud olmamağınız sizi kölgədə qoya bilər. Veb sayt yaratmaq sizə nəinki rəqabətə dözümlülüyə, həm də rəqiblərinizi üstələməyinizə kömək edəcək.
Şirkətinizin veb saytının uğurlu hazırlanması üçün 10 mühüm addım hazırladıq. Məqsədlərinizi müəyyənləşdirməkdən tutmuş unikal dizayn seçiminə qədər veb saytınızı uğurla işə salmaq üçün lazım olan əsas addımlara nəzər salaq.
1. Məqsədin müəyyən edilməsi:
Veb sayt yaradarkən ilk və əsas addım şirkətin onlayn məkanda mövcudluğunun əsas məqsədini aydın şəkildə müəyyən etməkdir.
Bəzi mümkün hədəflər bunlardır:
Şirkətin imicinin yaxşılaşdırılması
Nümunələr:
- Penguin — korporativ veb-saytın hazırlanması
- AlatBay — korporativ veb-saytın hazırlanması
Məhsul və ya brendin reklamı üçün
Nümunələr:
- Agrinnova — bir səhifəlik veb-saytın hazırlanması
- Çörək zavodu №1 — korporativ veb-saytın hazırlanması
Satışların internet vasitəsilə artırılması
Nümunə:
- Ritm Mebel — kataloq saytının hazırlanması
Məhsul və ya xidmətlər haqqında məsləhət və tam məlumat verməklə müştəri xidmətinin keyfiyyətinin yüksəldilməsi.
Nümunə:
- Ozzi by Italdizain — marketpleys üçün dizaynın hazırlanması
Həmçinin digər məqsədlər kimi: Bölgələrə və ölkələrə satış coğrafiyasının genişləndirilməsi, oflayn reklamda xərclərə qənaət, təkrar satışın və müştərilərin sabit saxlanmasının stimullaşdırılması və s.
Əsas məsələ saytın bu məqsədlərə necə nail olacağını müəyyən etməkdir. Məsələn, satış coğrafiyanızı genişləndirməyi planlaşdırırsınızsa, çatdırılma şərtləri, vaxtı, ödəniş şərtləri haqqında ətraflı məlumat vermək, həmçinin əlavə reklam üçün müsbət rəylər olan bölmə yaratmaq vacibdir. Məqsədləriniz aydın şəkildə müəyyən edildikdən sonra siz növbəti mərhələyə keçə bilərsiniz - mütəxəssislərə müraciət etmək yoxsa özünüzün veb sayt hazırlanması arasında seçim edə bilərsiniz.
2. Domenin seçilməsi və qeydiyyatı:
Domen seçərkən bir neçə əsas aspekti nəzərə almaq vacibdir. İlk növbədə, domen adının markanıza aid kimliyinə diqqət yetirin, yadda saxlamağı asanlaşdırın. .com və ya .az kimi bir domen uzantısı saytın necə qəbul edilməsinə təsir göstərir. Əgər biznesiniz Azərbaycana yönəlibsə, .az yerli auditoriya üçün daha uyğun ola bilər.
Məsləhət: Domeni qeydiyyatdan keçirərkən, domen sahibi kimi fiziki şəxsin göstərilməsinə üstünlük verilir. Hüquqi şəxs seçsəniz və sonradan onun təfərrüatlarını dəyişdirsəniz və ya yenidən qeydiyyatdan keçsəniz və domeni yenilənmiş məlumatla əlaqələndirməyi unutsanız, domeni yeni hüquqi şəxsə köçürmək çox çətin olacaq.
Azərbaycanda .az domenlərinin qeydiyyatçıları:
online.az
smarthost.az
3. Hostinq seçimi:
Domen adını seçdikdən sonra uyğun hostinq və uyğun tarifi seçməlisiniz. Hostinq veb saytınızın bir növ “evidir”, veb resursunuzun fayl və qovluqlarının yerləşəcəyi yerdir.
Veb saytınız üçün hostinq seçərkən bir neçə əsas amili nəzərə almaq vacibdir. Optimal performans, yüksək əlçatarlıq, adekvat miqyaslılıq və keyfiyyətli texniki dəstək – bütün bunlar hamısı birlikdə onlayn mövcudluğunuzun düzgün işləməsini təmin etməkdə mühüm rol oynayır.
Əgər auditoriyanız əsasən Azərbaycan daxilindədirsə, milli hostinqi seçmək daha yaxşı performans təmin edəcəkdir. Bununla belə, xarici provayderlər də əsasən daha təkmil infrastruktur və texniki dəstək göstərirlər.
İşlədiyimiz hostinqlər:
Azərbaycan daxili:
azstarnet.az/hosting — от 10 AZN/ay
hostinq.az — от 20 AZN/ay
Xarici:
FastVPS — от 458 ₽/ay. (10 AZN/ay.)
GoDaddy — от 10 €/ay. (18 AZN/ay.)
4. Veb sayt quruluşunun inkişafı:
Saytınızın əsas bölmələrini və səhifələrini müəyyənləşdirin. Yaxşı bir quruluş ziyarətçilər üçün naviqasiyanı asanlaşdırır.
Sayt strukturunu effektiv şəkildə inkişaf etdirmək üçün onun məqsədlərini dəqiq müəyyən etməklə başlamaq vacibdir. Sonra kağız və ya redaktorlardan və ya draw.io kimi onlayn vasitələrdən istifadə edərək əsas bölmələri və onlar arasındakı əlaqələri vizuallaşdırmaq üçün tərtibat yaradın. Eyni zamanda, müştərilər üçün istifadə rahatlığına diqqət yetirin.
Bundan əlavə, struktur və funksionallıqda uğurlu yanaşmaları müəyyən etmək üçün rəqib saytları analiz etmək tövsiyə olunur. Bu mərhələ sizə səhvlərdən qaçmağa və həmçinin öz layihəniz üçün ideyalardan ilham almağa, onları unikal ehtiyaclarınıza uyğunlaşdırmağa imkan verir.
5. Saytın idarəetmə sisteminin seçilməsi:
Hazır platformadan istifadə edib-etmədiyinizə və ya xüsusi proqramlaşdırmaya ehtiyacınız olub olmadığına qərar verin. CMS (Məzmun İdarəetmə Sistemi) ehtiyaclarınıza uyğun olmalıdır.
Hazır CMS həlləri dərin texniki bilik olmadan veb-saytın inkişafı üçün rahat alətlər təqdim edir.
Ən yaxşı hazır CMS-lərə nümunələr:
WordPress - Ən populyar CMS-dir, bloglar, korporativ veb-saytlar, portfellər yaratmaq üçün çox uyğundur. Əlavə vasitələrin köməyi ilə onlayn mağazaların inkişafı üçün istifadə olunur.
Joomla – Joomla-nın geniş funksionallığı sadə vizit kart veb-saytını, bloqunu və ya onlayn mağazasını yaratmağa imkan verir. Bu sistem proqramlaşdırma bacarığı olmadan veb-sayt açmaq imkanları geniş olduğu üçün yeni başlayanlar tərəfindən tez tez seçilir.
OpenCart - Onlayn mağazalar üçün hazır və pulsuz CMS-dir. Ödənişlərin qəbulundan kuryer xidmətləri ilə inteqrasiyaya qədər 14 minə qədər əlavə uzantıya malikdir.
Hazır platformaların çatışmazlıqları:
Açıq mənbə kodu saytı hücumlara və viruslara qarşı mübarizədə qismən zəif edir.
Hazır platformalarda adətən əsas modul kifayət etmir,əlavə bir neçə modul ilə funksionallığın quraşdırılması və əlavə konfiqurasiyası tələb oluna bilir.
Hazır yazılmış sistemlər funksionallıq və dizaynı konkret tələblərə uyğunlaşdırmağa imkan verən daha çevik yanaşma təmin edir. Şirkətimiz artıq korporativ vebsaytlar, onlayn mağazalar və ERP həlləri ilə effektiv şəkildə öhdəsindən gələ bilən əvvəlcədən hazırlanmış sistemə malikdir. Öz-özünə yazılmış sistemlərin üstünlüklərinə funksionallıq üzərində tam nəzarət, yüksək çeviklik və müştərilərin unikal ehtiyaclarına uyğunlaşmaq qabiliyyəti daxildir, bu da onlara öz bizneslərini böyütməyə imkan verir.
6. Dizaynın işlənilməsi:
Cəlbedici və funksional dizayn şirkətiniz haqqında ilkin təəssürat yaradır.
Veb sayt dizaynının işlənilməsinin iki əsas yanaşması var:
Birincisi üsul — şirkətin strukturuna və onun iş prinsiplərinə uyğun gələn unikal dizaynı sıfırdan yaratmaqdır. Bu üsul yüksək dərəcədə fərdiləşdirməyə imkan verir.
İkinci üsul — hazır şablonlar arasından seçim etməkdir ki, bu da daha sürətli və daha sərfəli həll yolu ola bilər. Bununla belə, hazır şablonlardan istifadə edərkən nəzərə almaq lazımdır ki, müəyyən edilmiş dizayn çərçivəsində işləmək yaradıcılıq azadlığını məhdudlaşdırır.
Şablonları tapmaq üçün həm pulsuz, həm də pullu variantları təmin edən bir çox resurs var. Məsələn, ThemeForest, TemplateMonster,və Creative Market ödənişli şablonların geniş seçimini təklif edir, HTML5 UP və Colorlib kimi resurslar isə pulsuz alternativlər təqdim edir.
7. SSL sertifikatının alınması:
İstifadəçilərinizin onlayn təhlükəsizliyini təmin etmək üçün vacib bir məsələdir. Bu sertifikat ötürülən məlumatları şifrələməklə server və brauzer arasında təhlükəsiz əlaqəni təmin edir.
Comodo, Let's Encrypt və ya DigiCert kimi müxtəlif provayderlərdən SSL sertifikatı ala bilərsiniz ki, bu da saytınızın təhlükəsiz şəkildə şifrələnməsini təmin edəcək və ziyarətçilər arasında etibarınızı artıracaqdır.
Əksərən sertifikatınızı hosting provayderinizdən də ala bilərsiniz.
8. Saytınızı hazırlayacaq olan podratçıya qərar verin: Freelance yoxsa Veb studiya?
Freelancerlər rahatlıq və individual yanaşma təmin edirlər, lakin resurs məhdudiyyəti ilə üzləşə bilərlər.
Freelancer ilə işləməyin üstünlükləri:
Çeviklik: Freelancerlər tələblərinizə və iş qrafikinizə uyğunlaşmağa hazırdırlar.
Qənaət: Çox vaxt daha qiymətləri sərfəli olur, xüsusən də kiçik layihələr üçün.
Freelancerlə işləməyin çatışmazlıqları:
Məhdud Resurslar: Tək adam məhdud vaxt və bacarıqlarla üzləşə bilər.
Şəxsi amillərdən asılılıq: Xəstəlik və ya dedlaynlardan kənarlaşma kimi gözlənilməz halların yüksək riski.
Əməliyyat prosesi: Siz özünüz layihə meneceri olmalı və hər mərhələdə nəzarət etməli olacaqsınız.
Veb studiyalar komanda yanaşması və zəngin təcrübə təqdim edir, lakin daha bahalı ola bilər.
Veb studiya ilə işləməyin üstünlükləri:
Komanda yanaşması: Müxtəlif mütəxəssislərin kollektiv təcrübə və bacarıqlarından istifadə.
Peşəkarlıq: Yüksək iş standartının təminatı.
Geniş Təcrübə: Müxtəlif layihələr və brendlərlə iş təcrübəsi.
Veb studiyası ilə işləməyin çatışmazlıqları:
Yüksək xərclər: Çox vaxt veb-studiyalar daha bahalı olur, bu da kiçik büdcələr üçün əlverişli olmaya bilər.
9. Mobil telefonlar və yükləmə sürəti üçün veb saytın reaksiyası:
Saytınızın mobil cihazlar üçün adaptiv olmasını təmin etmək vacibdir. Müxtəlif ekranlarda daha yaxşı istifadəçi məmnuniyyətinə cavab verən dizayn və optimallaşdırılmış şəkillərdən istifadə edin.
Yükləmə sürətinə də diqqət yetirmək vacibdir. Saytınızı optimallaşdırmağı, istifadəçi məmnuniyyətini artırmaq və axtarış motorlarının reytinqlərini yaxşılaşdırmağa kömək etmək üçün Google-un PageSpeed Insights aləti vasitəsilə yoxlayın. Ancaq unutmayın ki, bu təkmilləşdirmələr əlavə inkişaf və optimallaşdırma səyləri tələb edə bilər.
10. Saytın məzmunla yüksək keyfiyyətli doldurulması:
Təcrübəli redaktorlar tərəfindən hazırlanmış effektiv məzmun uğurlu veb mövcudluğunun təməl daşıdır. Güclü, açar sözlərlə zənginləşdirilmiş mətn istifadəçilərin diqqətini cəlb edir və özündə saxlayır, təkcə məlumatlandırıcı xarakter daşımır, həm də axtarış nəticələrində reytinqləri yaxşılaşdırmağa kömək edir. Əgər saytınız çoxdillidirsə, yüksək keyfiyyətli məzmun müxtəlif auditoriyaların xüsusiyyətləri və maraqları nəzərə alınmaqla bütün dillərə uyğunlaşdırılmalıdır.